Nowości
  • Fotoksiążka – więcej, niż zwykła pamiątka

    Wróciłeś z cudownych wakacji. Wszystko, co chciałeś uwieczniłeś na zdjęciach – teraz musisz tylko wymyślić, jak będziesz je przechowywał. Na dysku komputera? Niby jest to praktyczne rozwiązanie, ale czasem masz ochotę wrócić do tych chwil w miękkim fotelu, a nie przed monitorem.

Wizyt:
Dzisiaj: 53Wszystkich: 47831

Sklepy internetowe

Fotoksiążka - strona główna » Sklepy internetowe

 

 

opinie po zakupie produktu - brak publikowania negatywnych opinii

 

nie wszystkie sklepy internetowe publikują negatywne opinie klientów, którzy kupili produkt i mieli zastrzeżenia co do obsługi sklepu lub samego produktu. Przypomina to trochę książkę skarg i zażaleń za czasów komuny w którym dopuszczano wpisywanie wyłącznie pochwał. Niezadowolonych klientów przegoniano ścięrą do mycia podłogi.

 

Na swoim przykładzie mogę stwierdzić, że w taki sposób działa sklep internetowy OleOle. Ponieważ miałem kilka uwag na temat obsługi w tym sklepie i nierzetelnym informowaniu klientów opisałem w opinii swoje uwagi. Sklep zamiast wyciagną wnioski, poprawić niedociągnięcia - co zrobił ? Zablokował publikaję tej opinii.

  1. Czy takie działania są wyjściem na przeciw klientom ?
  2. Czy to buduje zaufanie do tego sklepu ?
  3. Czy takie działania są etyczne ?

Ja już tam nic więcej nie zamówię a swoich znajomych ostrzegę.

polecamy stronę:

https://www.europe-tour.pl/

http://gry-online1.pl/?preparat-do-kapieli-psow,31